Странице

понедељак, 31. март 2014.

Potrošeni proizvodi

Među potrošenim proizvodima našla se samo preparativa koju trošim mnogo brže od dekorative, što je i razumljivo jer se troši svakodnevno.

Serical Latte maska za kosu- već sam pisala o njoj u ovom postu. Proteinska maska namenjena blajhanoj i oštećenoj kosi.

Balea kremasto-uljani losion za telo sa uljem koštica grožđa i mirisom pistaća- jako popularan ove zime i verujem da ga je većina vas koristila. Namenjen je nezi suve kože, sadrži 40% ulja. Odlučila sam se za ovaj losion jer ima blaži miris od losiona sa bademom čiji miris mi je bio previše jak i slatkast. Miris je blag i ne zadržava se dugo. Nega je odlična.

Oriflame Swedish Spa anticelulit krema- krema koja izglađuje i učvršćuje kožu, ublažava izgled pomorandžine kore. Sadrži kofein koji redukuje celulit, ulje đumbira i Hydracare+ kompleks koji tonizira i hidrira kožu. Miris je divan, lepo hidrira, brzo upija i hladi kožu. Zaista smanjuje celulit uz redovnu upotrebu, dva puta dnevno.

Garnier 3u1- sredstvo za umivanje, piling i maska. Tekstura je kao blato belo-sivkaste boje sa plavim granulicama. Koristila sam ga jednom nedeljno Posle umivanja,  nanesem i ostavim na licu nekoliko minuta i isperem kružnim pokretima. Lice ostaje matirano i glatko, ali mitesere nije uklonio.

Mixa hidratantna krema sa 6% glicerina- lagana hidratantna krema za balans kože. Jako prijatna na licu, brzo upija i hidrira ceo dan. Jedina zamerka što meni lice brzo prosija, već posle sat vremena. Ali ipak je za normalnu i mešovitu kožu, a moja je masna.

Eucerin lip aktiv- moja omiljena mazalica za usne zimi. Kupujem ga redovno. Savršeno neguje i oporavlja ispucale usne. Bez boje i mirisa, ne ostavlja film na usnama, brzo upija i ne vidi se mastan trag. Jedan tanak sloj je dobra podloga za ruž.

Veoma Zdrava Krema, Pantenol krem gel- može se naći samo u Lilly drogerijama. Koristim je najčešće za ruke i ponekad stavim na lice kao noćnu kremu. Može se koristiti bukvalno za sve. Obnavlja suvu i ispucalu kožu, brzo upija i nema izražen miris.

Veoma Zdrava Krema, krema za problematičnu kožu- takođe ima samo u Lilly drogerijama. Nisam uspela da je potrošim u predviđenom roku koji je tri meseca od otvaranja. Sadrži 15 ml, bele je boje, jako gusta i krečasta. Nanosi se direktno na bubuljicu. Meni ne radi posao preko noći već je potrebno da stavim nekoliko puta. Fino sasuši bubuljicu i dobra je za one potkožne.

Oriflame Optimals krema za područje oko očiju- Obogaćena kiseonikom i braon algama. Veoma lagana i vodenasta, upija se momentalno po nanošenju. Hladi i otklanja podočnjake i tamne kolutove. Jedna od boljih okoloočnih krema koje sam koristila.

Oriflame Tender Care- univerzalni balzam sa aromom kokosa. Miris i nega savršeni ali zamerka na pakovanje. Koristi se samo sa čistim rukama i kratkim noktima. Nije mi higijenski da umačem prste u teglicu kada mi ruke nisu potpuno čiste tako da sam koristila kada sam kod kuće.

8 коментара:

  1. Obožavam sve Balea i Veoma zdrava krema <3 Sličnu preparativu koristimo :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam koristila veoma zdravu kremu za problematičnu kožu, jedino mi je smetao miris ;D

    ОдговориИзбриши
  3. Miris jeste malo neugodan ali istrpim ako krema uklanja bubuljice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bila si vrijedna :) Balea losion za tijelo od pistacije je prefin i miriš na sladoled :D

    ОдговориИзбриши