Странице

петак, 4. април 2014.

EOS lip balm Summer Fruit

EOS je skraćenica od evolution of smooth, što je pun naziv za balzam.
Dugo mi je bio tiha patnja, a kada sam konačno došla do njega radovala sam se kao malo dete :)
Jedva sam se suzdržala da prvo slikam neotvoren, da vidite kako izgleda a onda sam mogla i da probam.
Zatim zadnja strana sa nekim korisnim informacijama, pre svega mislim na sastav i ono što navodi proizvođač:
Proizvod je 100% prirodan a 95% je organskog porekla. Ne sadrži parabene i derivate nafte. Obogaćen vitaminom E, šea buterom i uljem jojobe.
Pakovanje je preslatko, nalik na jaje :) Pored toga što lepo izgleda i praktično je jer kada odvrnete poklopac, balzam  je ispupčen i lako se nanosi na usne. To izgleda ovako:
Miris balzama je divan, voćni i osvežavajući. Ima i ukus, sladak je što mi se mogo dopalo.
Što se tiče nege, vrlo sam zadovoljna. Usne su meke, negovane i hidrirane. Dugo se zadržava na usnama, nije lepljiv a ostavlja tanak film i blagi sjaj. Nije dobra podloga za ruž, jer je prilično mastan i ruž bi skliznuo.
Sporo se troši i verujem da će mi ovih 7 grama koliko sadrži zaista dugo trajati.
Pitala sam se šta je tačno Summer Fruit ( letnje voće) i videla sam u sastavu. Sadrži ekstrakte voća- borovnice, jagode i breskve. Miriše najviše na breskvu i malo se oseti jagoda. Da je sastav prirodnog porekla dokazuje: pčelinji vosak, ulja- maslinovo, kokosovo, jojobino, suncokretovo i šea buter, kao i vitamin E. Tu se nalazi još i linalool- terpenski alkohol prisutan u biljkama, daje prijatan miris, i služi kao prirodni konzervans.Sladak ukus daje stevia.
Oduševljena sam EOS-om. Summer Fruit je samo jedan od mnogih aroma. Želim da probam sve a posebno Lemon Drop i Sweet Mint.




Da li ste probale EOS balzame? Koji vam je omiljeni?








6 коментара:

  1. Probala sam Eos, naravno omiljen mi je Summer Fruit koji sam nažalost izgubila, i moram što pre da kupim novi. Moj se sporo trošio, koristila sam ga 3 meseca i količina proizvoda se malo smanjila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam kod tebe na blogu da imas Summer Fruit i Sweet Mint koji takođe želim. Imam ga oko mesec dana i jedva se primeti da je trošen :)

      Избриши
  2. Ja imam jagodicu uzela sam je na pocetku zime...minimalno se smanjila i nije se izdeformisala od mazanka kako obicno bude. Nekako se ravnomerno smanjuje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno se sporo i ravnomerno trosi :) Koristim ga vec pet meseci svakodnevno i jos nisam potrosila :)

      Избриши
  3. Imam i ja Summer Fruit, obožavam ga! Napisala sam i recenziju pre koji mesec :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cini mi se da se vecina devojaka odlucuje upravo za Summer Fruit :)
      Procitala sam sada tvoju recenziju, super je i slicice su bas slatke :)

      Избриши