Странице

среда, 12. март 2014.

Neutro Roberts Derma Zero

Neutro Roberts je italijanski brend kozmetike vrhunskog kvaliteta, slabije zastupljen u medijima. Kako su "zdravi dezodoransi" postali sve popularniji, tako je i Neutro Roberts postao jedan od omiljenih.
Linija Derma Zero namenjena je osobama sa posebno osetljivom kožom, sklonom alergiji.

Dezodorans Derma Zero Stik

"Dezodorans je bez potencijalno agresivnih sastojaka, projektovan  tako da obezbedi vrhunski kvalitet i efikasnost ,a da je uz to i maksimalno podnošljiv, čak i na najosetljivijoj koži.
Efikasnost dezodoransa  je pojačana sastojcima koji pospešuju hidrataciju i drastično smanjjuju rizik od alergija. Testirano na osetljivoj koži tela ".

"Derma Zero neutralni dezodoransi su zasnovani na ekskluzivnoj formulaciji, bez hemijskih sastojaka koji mogu biti ozbiljni alergeni":

  • 0% antiperspiranata
  • 0% alkohola
  • 0% soli aluminijuma
  • 0% Parabena



U ponudi su dezodoransi u spreju i stiku, ali ja više preferiram stik.
Miris je predivan, osvežavajući. Vrlo je blag, skoro neprimetan. Ne iritira kožu i može se nanositi odmah nakon brijanja. Ne ostavlja bele tragove na odeći (odn. ne ostavlja nikakve tragove) :)
Kako se ne znojim preterano, dovoljan mi je i štiti od neprijatnih mirisa. Izdrži osam sati bez promene mirisa, duže nisam isprobala. Ne znam kako će se pokazati na leto i temperature +40, ali za sada mi savršeno odgovara.
Ukoliko tražite zdrav dezodorans i pri tom se ne znojite previše, Derma Zero je pravi izbor.
Sadrži 40 ml, kupljen u lilly po ceni od oko 300 dinara.

Intimni sapun Derma Zero

"Specijalna formula, maksimalno podnošljiva, za najosetljivije intimne regije. Minimalna mogućnost alergija ili iritacije, jer je bez hemijskih sastojaka koji to mogu da izazovu:

  • 0% boje
  • 0% alkohola
  • 0% sapuna
  • 0% parabena
Poštuje pH vrednost kože intimne regije tokom čitavog dana".
 Zaista ekstra blag, bez sapuna iako u nazivu stoji intimni sapun. Nikako ne bih mogao da se nazove gel, bar zbog teksture. Tečan je gotovo kao i čista voda. Lako peni i pravi bogatu i meku penu. Potrebno je dobro isprati, ali stvarno lako se ispira. Miris je vrlo blag što i volim kod ovakvih proizvoda.
Ne izaziva iritacije ni alergije, ostavlja osećaj potpune čistoće. Pogodan za vreme ciklusa kao i svakodnevno korišćenje.
Preporučujem svim devojkama da probaju.
Sadrži 200 ml, kupljen u lilly po ceni od oko 300 dinara.

4 коментара:

  1. Pre par godina sam probala Neutro Roberts stik, i nikako mi nije odgovarao. Miris je u stvari bio pretežak, i previše se osećao, za neki moj ukus i za dezodorans.
    Pa sam se vratila Dove-u.
    Možda su ih sada poboljšali, ne bi bilo loše da ih ponovo probam, pogotovo jer nema aluminijuma.

    ОдговориИзбриши
  2. Imam derma zero stik, i nije iziritirao moju osetljivu kožu, skroz mi je ok, ne znam šta će biti kad bude bilo toplije :)

    ОдговориИзбриши
  3. isto i meni, za ovo vreme mi odgovara a na leto ne verujem da ce biti dovoljan

    ОдговориИзбриши