Странице

понедељак, 24. март 2014.

Amika kozmetika za kosu

Amika proizvode za kosu ćete naći u Alexandar Cosmetics prodajnim objektima u većim gradovima, a kompletnu ponudu možete pogledati na sajtu. Proizvodi su dostupni u različitim mililitražama a cena je vrlo pristupačna. Karakteriše ih preslatka šarena ambalaža i prosto ne možete odoleti da ne kupite bar nešto. Bitno je da napomenem da je miris predivan. Morate pomirisati da se uverite o čemu pričam, ne može se rečima opisati :)  Za početak sam kupila uzorke u kesicama od 6 ml da vidim da li mi odgovara. A kako su se pokazali čitajte  u nastavku posta.
Sada da pređem i na proizvode koje sam koristila.

Nourishing mask

Maska je bele boje, gustine prosečno za maske. Miriše prelepo i miris se zadržava na kosi neko vreme.
Proizvođač navodi da je za rekonstrukciju oštećene kose. S obzirom da moja kosa nije oštećena ne mogu da kažem da li oporavlja kosu. Nanela sam je posle šampona i nisam koristila balzam. Preporučuje se držanje na kosi 2-5 minuta, ja sam držala 5 minuta. Vrlo lako se ispira, i već po ispiranju sam osetila da je kosa mekša. Nisam primetila da je maska posebno nahranila kosu, više mi deluje kao jači balzam. Za moju kosu je dovoljna ali ne vreujem da bi odgovarala za farbanu i oštećenu kosu. Daje kosi lep sjaj i lakše raščešljavanje.
Ova količina od 6 ml je za moju dužinu kose bila za jedno korišćenje, cena je 60 dinara.

Leave in cream

Nakon ispiranja maske, kosu sam prosušila peškirom i zatim nanela kremu koja se ne ispira.  Malu količinu sam sipala na dlanove i onda ravnomerno nanela na kosu.
Krema je bele boje, više sedefasta. Miris isti kao i maska, predivan i zadržava se na kosi. 

Krema lepo zagladi kosu i daje prelep sjaj. Ne otežava kosu i ne masti dodatno, čini kosu poslušnom.
Kako je moja kosa dosta tanka i bez volumena, plašila sam se da će mi otežati kosu što nije bio slučaj.
Očešljala sam se sa lakoćom što se meni retko dešava.
Kesica od 6 ml mi je potrajala za četiri nanošenja, cena je 55 dinara.

Healing oil

Ulje je moj favorit od ova tri proizvoda koja sam koristila. Može se nanositi na mokru i suvu kosu, ja sam stavljala na mokru.
Dosta je gusto, providno je i miriše kao i prethodna dva proizvoda.
Ulje sam nanela na kosu posle kreme, na krajeve i malo po dužini. Dovoljna je mala količina, svega dve-tri kapi. Kada sam sipala na dlan učinilo mi se jako masno. Mislila sam da će ostati mastan trag na kosi i da neće sve upiti. Stavila sam na mokru kosu i posle sušenja kosa je sve upila. Daje prelep sjaj i kosa je baš svilenkasta i meka. Čuva krajeve i pruža prirodnu UV zaštitu od sunca. Jako sam zadovoljna uljem i sigurno žu ga kupiti u većem pakovanju.
Količina od 3 ml mi je potrajala za četiri nanošenja, cena je 30 dinara.

Meni su se Amika proizvodi vrlo lepo pokazali, što ne znači da će svima odgovarati.Kosa bude meka i sjajna a miris mi se jako sviđa. Uljem sam posebno zadovoljna.
Evo jedna slika kako moja kosa izgleda posle upotrebe ova tri proizvoda. Koristila sam samo šampon, bez balzama i zatim ova tri gore opisana. Kosu sam samo prosušila fenom, bez četke za feniranje.
Ne zamerite što sam malo čupava, slikano je napolju a duvao je vetar.



Нема коментара:

Постави коментар