Странице

петак, 04. јул 2014.

Balea Aqua hidrantna gel-krema

Sigurna sam da ste svi čuli za Balein Aqua serum dok je krema iz iste linije manje poznata i po meni nepravedno zapostavljena. Tražila sam kremu koja dobro hidrira, ne masti kožu i da mi cena odgovara. U dm-u sam našla upravo Baleinu Aqua kremu koja mi se učinila da će ispunjavati sve traženo. Pored opisa kreme koji vidite na slici, privukla me je i cena od samo 389 dinara.





Dolazi u plavoj staklenoj teglici od 50 ml. Ispod poklopca se nalazi zaštitna folija koja garantuje da niko ranije nije otvarao.
Krema je u formi gela, svetlo plave je boje i blagog prijatnog mirisa. Već sama boja kreme kao i teglice naglašava da se radi o hidrantnoj kremi, asocira na vodu i taj pomenuti ekstrakt plave alge.
 Vrlo lako se razmazuje i mala količina je dovoljna za lice i vrat. Potrebno je nekoliko minuta da je koža u potpunosti upije jer odmah po nanošenju ostaje blago lepljivi trag. Nakon nekoliko minuta lice bude glatko i mogu da počnem sa šminkanjem. Dobra je podloga za šminku. Ne matira lice ali ni ne masti dodatno.
Držim je u frižideru i ujutro kada stavim kremu na lice dobijem i dodatni osećaj hlađenja. Jako je prijatna i stvarno osveži, taman za razbuđivanje ;)


U pitanju je hidrantna krema koja odlično radi svoj posao. Hidratacija je dobra jednako kao i kod seruma. Mislim da suvoj koži ne bi bila dovoljna ali za ostale tipove sigurno jeste. Meni je koža ceo dan hidrirana a krema je toliko lagana i prijatna na licu da se i ne oseća. Umiri blago crvenilo koje mi se javi posle umivanja, što verujem da je zasluga termalne vode koja se nalazi u sastavu. Nije mi izazvala nikakve iritacije na licu niti bubuljice.
Evo i sastav:




Da li ste probale Baleinu Aqua kremu i kakvi su vaši utisci? Ako niste obavezno probajte :)

11 коментара:

  1. Super, baš sam potrošila svoju Garnier dnevnu kremu i pitala sam se šta iduće da uzmem, a budući da mi se serum jako sviđa, vjerujem i da će mi krema biti dobra :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice ti dobra sigurno, osim ako nemas bas suvu kozu. Odlicna je krema stvarno :)

      Избриши
  2. Aqua serum je meni, malo reći, čudo učinio na licu, pa zato ne oklijevam da probam i ovu kremicu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj :) Serum je toliko hvaljen dok je krema manje poznata.

      Избриши
  3. Serum mi je dobar, a mogla bih i kremu isprobati ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Zar alkohol u sastavu ove kreme,ne smeta suvoj kozi lica?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema je vrlo lagana i u formi gela, sto vise odgovara normalnoj i mesovitoj kozi. Moja koza je mesovita i meni odgovara, ne isusuje me alkohol. Za suvu kozu mislim da ne bi bila dovoljno hidratanta, kao sto je i Aqua serum slab. Preporucila bih ti za suvu kozu da probas Balea ultra sensitive kremu :)

      Избриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Ok...hvala..
    A koja krema je u sustini najbolja za suvu kozy lica,za 40 e godine?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogla bi da Vam odgovara Bioten Skin Defence krema sa ekstraktom smokve. Namenjena je suvoj kozi starosti 35-45 godina, a cena je vrlo pristupacna, oko 600 dinara.
      Ako ste u mogucnosti da izdvojite nesto vise novca za kremu (oko 2000), uzmite u obzir Eucerin Hyal-Urea i Weleda kremu sa divljom ruzom :)

      Избриши