Странице

петак, 18. јул 2014.

Moje iskustvo sa aknama- Cerin kapsule i gel za čišćenje

Kada sam pisala post o potrošenim proizvodima pomenula sam da sam imala akne. Nisam nameravala da pišem o tome na blogu, ali možda će nekome da koristi. Danas ću pisati šta sam koristila samo u prvom mesecu lečenja da ne bih sve natrpala u jedan post.
Prvi mesec lečenja sam koristila Cerin kapsule i gel za čišćenje. O ovome nema puno na internetu pa sam želela da napišem moje iskustvo, nekome će možda biti od pomoći. Svakako ne preporučujem uzimanje na svoju ruku. Ako imate problem sa aknama, bolje da odete kod dermatologa pa će vam prepisati adekvatnu terapiju.


Cerin pravi slovenačka farmaceutska kuća Sensilab, a sve informacije možete naći na sajtu cerin.rs. U Srbiji se mogu naći samo u Goodwill apotekama ili poručiti online. Cene su dosta visoke ali možete naći na sniženju. Pakuju zajedno kapsule i gel za umivanje, kao i kremu  za lice i tretmansku kremu. Ja sam kupila zajedno kapsule i gel i platila 2454 dinara na popustu, dok su  redovne cene kapsule 2150 a gel 762 dinara.

Cerin kapsule


Prirodni proteinski kompleks sa laktoferinom ima trostruko dejstvo:
Antibakterijsko-smanjuje rast i razmnožavanje bakterija koje prouzrokuju nastanak bubuljica
Protivupalno-smanjuje i ublažava crvenilo koje prati nastanak bubuljica
Antioksidativno-podstiče obnavljanje oštećenih delova kože.
 Laktoferin je prirodni protein, prodire duboko u začepljene pore i sprečava razmnožavanje bakterija koje uzrokuju upalu. Sa ostalim prirodnim supstancama (ekstrakt divlje ljubičice, bioflavonoidi iz citrata, ekstrakt preslice, vitamini i minerali) podstiče proces regeneracije i detoksikacije kožnih ćelija.


Kutija sadrži 30 kapsula, a dnevno je dovoljna jedna kapsula. Jedna kutija je za mesec dana korišćenja. Pije se između obroka, ja sam uzimala posle ručka.
U prvih nekoliko dana izašle su mi nove bubuljice i lice je izgledalo još gore. To je normalna pojava jer počinje pročišćavanje a zatim i poboljšanje. Nakon te prve faze, nekih dve nedelje je bilo oscilacija, nekada mi je lice bilo skoro bez i jedne bubuljice a bilo je i dana kada je bilo dosta bubuljica. Ali videlo se poboljšanje svakako. Treće nedelje se potpuno isčistilo i tako je ostalo do kraja. Nisam više imala bubuljice, čak ni najmanje, jedino su mi ostale flekice. Kasnije pred ciklus su izlazile bubuljice, ne onakve kao pre lečenja već one redovne što prođu za nekoliko dana.
Kapsule su dodatak ishrani i preporučena doza je jedna na dan.Sastav ima na slici iznad. Deluju tako što čiste od bubuljica iznutra i potrebno je koristiti u kombinaciji sa još nekim Cerin proizvodom koji čisti spolja. Ja sam koristila gel za čišćenje. Mogu reći da sam primetila da kapsule jačaju kosu i nokte, što je sjajno :)
Za pravi efekat je najbolje koristiti kapsule tri meseca, jer bubuljice hoce da se vrate. Ja sam koristila samo jedan mesec, nije bilo potrebe za duže a i zbog cene.

Cerin gel za čišćenje


Cerin gel za dubinsko čišćenje je namenjen za efikasno čišćenje masne, problematične kože, sklone bubuljicama. Preporučuje se upotreba sa Cerin kapsulama.
Sadrži eterično ulje čajevca.
Blagim antiseptičnim delovanjem sužava pore i uspostavlja ravnotežu masnoće i vlage u koži. Pritom ne isušuje kožu.

  Gel je u tubi od neprovidne plastike sa pričvršćenim čepom, sadrži 150 ml proizvoda. Providan je i srednje gustine. Otvor tube je uzak i omogućava lako doziranje. Mala količina je potrebna za jedno umivanje i zaista dugo traje. Imam ga tri meseca i još nisam sve potrošila uz redovno korišćenje ujutro i uveče. Miris je blag, biljni i vrlo prijatan. Ne isušuje kožu, lepo peni i dobro očisti lice. Nakon umivanja pore su zaista sužene i ne iritira kožu. Može se koristiti i u predelu leđa, ramena i dekoltea. Primetila sam i da je gel redukovao lučenje sebuma, lice mi se manje masti od kako ga koristim.
Sastav gela- ovde je analiza sastava gela na cosDNA, da ne prekucavam ceo sastav. Nisam uslikala na tubi  jer je nalepnica preko.

Doktorka mi je kao terapiju prepisala za prvi mesec Cerin kapsule jednu dnevno između obroka da uzimam i gel za čišćenje ujutro i uveče da se umivam. Pored toga da kao dnevnu kremu koristim običnu hidratantnu kremu  da mi se ne isuši koža. Ja sam koristila Baleinu Aqua kremu što mi se pokazalo kao dobra kombinacija. Dala mi je i uzorke LRP Effaclar Duo kreme da stavljam uveče i to samo na bubuljice. Kako mi je lice lepo reagovalo za nastavak lečenja mi je predložila da uzmem full size Effaclar Duo ali Duo+ jer on deluje i na flekice od bubuljica. O tome ću pisati u nekom od narednih postova. Tada ću staviti  slike pre i posle da vidite razliku.






























































































6 коментара:

  1. Zanimljiv post.. uglavnom zato što sam ja baš juče pala u očaj oko akni i pitala se ''šta dalje?''. Za sada ne koristim ništa ciljano za akne, iako kod mene nije toliko hitan slučaj, akne na desnom obrazu. Planiram otići dermatologu već neko vrijeme, ali uvijek ima nešto da se obavi, nešto bitnije.. tu i griješim. Strah me eksperimentisati sa bilo čime, tako da.. pravac dermatolog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da si ocajna, tako je i meni bilo. Nisam ni ja imala puno, nekoliko onih velikih akni i bas su bile grozne a plasila sam se da ce se prosiriti na celo lice. Od eksperimentisanja moze da bude jos gore stanje. Dermatolog najbolje zna cime treba leciti spram tipa koze i trenutnog stanja.

      Избриши
  2. Koristim i ja gel, bila sam kod dermatologa krajem maja, i evo jos ga koristim. Meni nije prepisala kapusule, samo gel i onu kremu za susenje bubuljice ciljano na nju.
    Meni je lice cisto, normalna koza, samo po celu imam, centar cela. I tu je rekla da imam dosta zapusenih pora, koje izazivaju upalu. Zaista sam primetila poboljsanje, cistije mi je celo, imam manje mitisera, manje se masti. Zanimljivo je da mi se samo celo masti, nos, brada uopste, cak mi je deo oko nosa cesto suv.
    Sad sam u PMS i imam jednu ogromnuuuuu, posred cela. :D
    Ali se lakse nosim sada, nego pre, kada mi je celo bilo upaljeno.
    Eto, malo duzi komentar, ali volim da citam komentare devojaka, razmenu iskustava... :) Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gel je stvarno dobar i bas dugo traje. Drago mi je da i tebi pomaze :) Sve zavisi od tipa koze, meni je celo lice masno, imam mitesere po nosu i bradi i zacepljene pore. Trebalo mi je i ciscenje iznutra pa sam dobila i kapsule.
      Hvala na komentaru :) Volim da procitam duzi komentar

      Избриши
  3. Odlican post! :D Ja ih koristim, i to sam bas resila da ih pijem sva tri meseca kako preporucuju. Sad sam na trecoj kutiji, i ostalo mi je jos 10-tak kapsula do kraja. Bas sam se nadala da ce me ovo spasiti i izleciti, medjutim to se nije desilo. U prvih mesec dana mi se cinilo kao da ima malo poboljsalja, drugu kutiju kad sam pocela da pijem opet se vratilo na staro, i evo sad je sa trecom isti slucaj.. Gel mi je super, bas mi prija osecaj na licu nakon njega, ali kad su bubuljice u pitanju meni nista ne radi. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Etovdokaz kako smo svi razliciti, nekome pomogne a nekome ne, i zao mi je sto tebi nije pomoglo. Ja sam samo jedan mesec kapsule dok sam sa gelom nastavila i kao nocnu kremu koristila LRP Effaclar Duo+.
      Pozdrav i hvala na komentaru :)

      Избриши