Странице

понедељак, 28. април 2014.

Garnier Neo antiperspirant

Od kada se pojavio u prodaji kod nas, za Neo nisam baš bila zainteresovana i mislila sam da ga neću kupiti. Da budem iskrena, razlog za kupovinu je bio veliko sniženje u dm-u, sa 369 dinara na 229 dinara što je stvarno povoljno i ko bi odoleo ;)
Neo je novi Garnierov dezodorans, odnosno antiperspirant u formi suve kreme. Za mene je potpuno novo jer ranije nisam koristila dezodoranse u formi kreme.
I pakovanje je u obliku kreme, jako slatko i  liči na kremu za ruke. Tubica sadrži 40 ml kreme koja je zaista suva kada se nanese na kožu. Sadrži mikročestice voska koje se tope u dodiru sa kožom i formiraju tanak zaštitni sloj.
Aplikator je zaobljen sa tri rupice koje omogućavaju lako doziranje i ravnomerno nanošenje kreme bez da dodirujete prstima. Veoma je praktično. Blagim pritiskom na tubicu izlazi mala količina kreme koja je dovoljna. Nakon nanošenja koža je suva i možete odmah da se obučete. Ne ostavlja tragove na odeći.

Može se naći u četiri različite mirisne note i jedan je bez mirisa. Kao što vidite na slici odlučila sam se za ovaj bez mirisa. Sigurno se pitate zašto baš taj? Sve testere u dm-u sam iznjuškala i mirisi su stvarno prelepi ali za mene previše intenzivni. Ne volim kada se dezodorans previše oseti. Tražim da bude što blaži i neutralniji miris jer svakodnevno stavlajm parfem koji volim da dođe do izražaja.
 Što se tiče zaštite, Garner obećava 48 h zaštitu što verujem da niko nije isprobao :) Koristila sam ga u različitim situacijama da vidim kako će se pokazati. Za običan dan kada sam kod kuće i nemam neke aktivnosti je stvarno odličan i izdrži do tuširanja uveče, mada tad i nemam potrebu za dezodoransom. Kada je dan nešto topliji i aktivnosti uobičajene, isto je dobar i izdrži do uveče. Testirala sam ga kako radi kada sam pod stresom, išla sam na ispit i imala veliku tremu. Tu se i nije baš pokazao. Prošlo je nekoliko sati od kada sam stavila kremu i kada sam došla kući majica mi je bila mokra. Da me ne shvatite pogrešno, nije bilo neprijatnih mirisa već mislim da nije sprečio znojenje što i jeste uloga antiperspiranta. Malo me je razočarao.
Sastav vidite na slici. Navodi se da sadrži 80% sastojaka koji neguju. Koža ostaje meka i nežna na dodir. Nije mi izazvao iritacije. Ne sadrži alkohol. U sastavu ima aluminium chlorohydrate pa ako tražite zdrave dezodoranse ovaj nije za vas.







Da li ste probale Neo i kako ste zadovoljne?





Нема коментара:

Постави коментар