Странице

субота, 9. август 2014.

Wish list

Vidim da su na blogovima ovih dana aktuelne wish liste pa sam rešila da i ja napravim. Inače planiram kupovinu tako da će se nešto od ovoga naći i u New in postu :)
Neke stvarčice su mi neophodne dok neke baš i nisu ali ih želim pa neka se nađu na listi.

Bioten gel za umivanje i osvežavajući tonik

http://beautybmn.blogspot.com/
Potrošila sam sve umivalice i moram već da kupim novu. Bioten je dosta hvaljen po blogovima tako da sam se odlučila za ovu. Tonik mi se čini isto dobar. Čitala sam sastav za oba i dopada mi se jer ne sadrži parabene, parafin i boje.


Sada slede stvarčice iz Alexandar Cosmeticsa koje želim:

 Ashley losion za telo Amore Forever

izvor
Ashley losioni su pravljeni po uzoru na VS, mirisne note su iste ali nazivi promenjeni :) Sve sam ih iznjuškala a ovaj plavi mi je najlepši. U opisu stoji miris cveta jabuke i ilang-ilanga. Ne bih pogodila da su baš to glavni mirisi ( nikada nisam mirisala ni cvet jabuke ni ilang-ilang ;)) ali prelep je stvarno.

 

Insight maska za suvu kosu

izvor
Kosa mi je postala suvlja pa bi mi trebala neka maska koja lepo neguje. Razmišljala sam da li da probam Macadamia ili Insight, ali mi je Insight povoljnija tako da ću verovatno nju kupiti. Čitala sam pozitivne recenzije za obe, ali opet presuđuje cena i količina.

Amika ulje za kosu

izvor
Amika proizvode sam probala samo u vidu uzoraka i bila sam oduševljena, što ste mogli pročitati u OVOM postu. Kako sam potrošila Macadamijino, treba mi novo. Amika ulje mi se dopalo i sada želim da kupim i veće pakovanje.

NYX Nude on Nude Natural Smokey Look paleta

izvor
Ne kupujem palete senki jer nikada ne koristim sve, ali ovde mi se čini da su sve senkice upotrebljive. Nude nijanse za dnevnu šminku. Sviđa mi se, možda je nekad i kupim ali sada mi uopšte nije neophodna.


I za kraj:

Maybelline Baby Lips Pink Punch

 

izvor
Baby lips manija ni mene nije zaobišla. Kupila sam Mint Fresh dok Pink Punch nigde nisam mogla da nađem. Verovatno ga baš zbog toga i želim, mada mi nije potreban. Dopada mi se boja koju ostavlja na usnama, koliko sam videla na slikama. Nega je u rangu sa Labello, neće oporaviti ispucale usne kao što nema ni govora o obećanoj hidrataciji od 8 časova. Za Mint Fresh je plus što za razliku od ovih obojenih ima SPF 20. Slatko pakovanje i privlačni mirisi prodaju proizvod, marketing je čudo :)



Da li vam se dopada moja wish lista?

15 коментара:

  1. Skromna i vrlo promišljena wish lista :).

    ОдговориИзбриши
  2. Nema ovdje ništa previše i baš je skromna :)) Ali čitam iznad da ne kupuješ bespotrebno, pa te razumijem jer se i sama trudim da ne gomilam ništa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledam da prvo potrosim ono sto imam pa tek onda kupujem po potrebi. Ne volim da gomilam jer ce mi posle biti zao da bacim ako nisam iskoristila a istekne rok. I nemam gde da drzim toliku kozmetiku :)

      Избриши
  3. Imam ovaj baby lips Pink Punch ne otvoren , nesto ni ne planiram da ga otvaram , ako stvarno ljudi tako tesko dolaze do njega moram organizovati neko poklanjanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kada su se baby lips pojavili kod nas nisam videla Pink Punch ni u lilly ni u dm-u. Da nisam videla kod drugih mislila bih da njega nisu ni uvezli :)

      Избриши
  4. Vish lista ti je divna i zaista lepo smišljena, dok sam ja kod svoje pustila mašti na voljlu :D. Što se tiče Baby Lips, zaobišla me manija, a i sam proizvod me nije nešto privukao. Ashley losion se nalazi i na mojoj listi u paru sa prskalicom za telo, nekako mi ta dva proizvoda jedan bez drugog ne idu. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Videla sam tvoju listu i mnogo mi se dopala a nije toliko nerealna :)

      Избриши
    2. Hvala ti :). Želim ti da što pre počneš da prekrižavaš stvari sa ove liste :) <3

      Избриши
    3. Isto i ja tebi zelim :)
      Pocela sam ;)

      Избриши
  5. Covek se treba ispruziti koliko mu je jorgan dug :) tako da sve pohvale to si ti i trebas izneti sve sto zelis jer su to tvoje zelje bile skromne ili ne skromne :)
    Ovako od bioten-a sam probala losion za skidanje sminke sa ociju,i bio je ocajan,a toliko je hvaljen po blogovima,sto dovodi do toga da su svi podplaceni jer ispod svakog je pisalo PR uzorak,propustam u citanju definitivno.Macadamiu zaobilazim u sirokom krugu,amiku sam isto probala,al nisam ocarana,cist silikon sa parfemom,kao i macadamia :),vise sam za nesto sto nemaskira kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na podrsci :)
      Od Biotena nista nisam probala za sada a planiram da kupim gel i tonik jer mi se cine po sastavu ok. Smeta mi alkohol u toniku a ovaj nema :) Amiku i Macadamiu sam probala i odgovarala su mi oba ulja , moja kosa voli silikone.
      Pozdrav :)

      Избриши
  6. lista je odlična, ja je radimjedno godišnje no ove godine je malo toga sa nje. sviđa mi se izbor nyx palete dok za labelom nisam nesto posebno luda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      NYX paleta mi se svidja jer se mogu iskoristiti sve senkice, super su onako za svaki dan.
      Baby lips nije nista posebno, prosecna nega ali pakovanje preslatko.
      Hvala na komentaru.

      Избриши