Странице

уторак, 5. август 2014.

Alverde šampon za kosu cvet limuna i kajsija

Alverde šampon sam dobila na poklon od dm-a u Alverde nagradnom konkursu zajedno sa još nekim proizvodima. Prve utiske ste mogli pročitati u OVOM postu. Kako sam šampon potrošila, stekla sam kompletan utisak i želim da vam predstavim.

Ambalaža je klasična za šampon, bele boje sa narandžastim čepom i na samoj ambalaži su ispisani svi potrebni podaci. Sadrži 200 ml proizvoda a cena je oko 300 dinara.

Za oštećenu kosu bez sjaja. Bez silikona. Receptura sa dragocenim ekstraktima limuna i kajsije daje kosi svilenkast sjaj. Blagi tenzidi temeljno čiste kosu i olakšavaju češljanje. Prirodni hidrantni faktori dugotrajno hidriraju kožu.

Kada sam šampon prvi put sipala na dlan bila sam iznenađena konzistencijom. Jako je gust i gelast, kao žele i providan je. Očekivala sam da bude više tečan, kremast i obojen ( žut ili narandžast) a nije ništa od toga.





Miris je lep, citrusni i osvežavajući. Osetim limun a kajsiju manje. Zadržava se na kosi neko vreme ako ne stavim balzam ili masku čiji miris preovladava.
Pravi vrlo bogatu penu i lepo čisti kosu. Posle ispiranja kosa je škriputavo čista. Nije mi isušivao kosu ni kožu glave. Ne iritira kožu. Lako se očešljam posle i kada ne stavim balzam, dovoljan je samo šampon. Kosa bude fino složena i poslušna. Nema potrebe da je feniram. Svilenkasta je, meka i jako sjajna :) Efekat je isti kada koristim samo šampon i kada stavljam i balzam ili masku. Jednako lako se kosa rasčešljava. Bude prelepo sjajna i glatka.
Šampon je namenjen oštećenoj kosi bez sjaja. Odgovara svim tipovima kose.

Što se tiče sastava, ne sadrži silikone, sintetske boje, mirise i konzervanse. Sirovine su iz kontrolisanog biološkog uzgoja. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Pogodno za vegance i vegetarijance.

 


2 коментара:

  1. Mjerkam Alverde šampone već neko vrijeme, jer koristim njihove balzame i još neke sitnice za kosu i sve mi odgovara, no sada mi je teško odvojiti se od Afroditinog šampona sa bijelim lukom jer mi kosa opada abnormalno, probaću ga kad mi stanje bude nešto bolje :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj kada budeš u prilici :) Kada mi je kosa opadala koristila sam Subrina šampon od hmelja i bio mi je stvarno dobar.
    Hvala na komentaru

    ОдговориИзбриши