Странице

петак, 31. октобар 2014.

Favoriti u oktobru

Poslednji je dan oktobra i vreme da napišem post o mesečnim favoritima. Ovo mi je tek drugi post ovog tipa. Prethodni je bio u julu, ali kako nisam pisala postove oko dva meseca, tek sada je došao red na favorite.





Kao što vidite na slici, samo šest proizvoda sam izdvojila. Neke od njih ste već imali prilike da vidite a neke ne. U postu o novitetima su se našli lip butter i krema za ruke. Njih sam ustvari testirala jer su mi novi, a kako su se pokazali kao dobri našli su mesto među favoritima.

Oriflame Giordani Gold lak za nokte

Nekako mi se ova nijansa činila idealno za jesen kada sam je kupila pa je lak čekao svoj red. Prelepa braonkasto-ljubičasta boja, uklapa se uz skoro sve odevne kombinacije. Dobro se slaže sa ljubičastim, nude i roskastim ruževima. Dosta sam ga nosila, što se vidi i koliko je potrošeno :)

Amika ulje za kosu

Volim ovo ulje i baš često ga koristim. Mislim da je uz Makadamijino zaista jedno od najboljih. Dobro neguje kosu i fino zagladi krajeve. Miris je predivan i zadržava se na kosi dugo. Već sam pisala o Amika proizvodima, ulje, maska i leave-in krema (klik).

Alverde krema za telo badem i ruža

Imali ste prilike da pročitate prvi utisak za ovu kremu kada sam je dobila. Kako je vrlo bogata formula i nešto teža za leto, čuvala sam je za hladnije vreme. Sadrži ši puter i bademovo ulje, namenjena izrazito suvoj koži. Nega je savršena, ostavlja blagi film a koža bude glatka, meka i nežna na dodir. Koristila sam je redovno svako veče, i za kratko vreme mi je oporavila suvlje delove na koži (laktove i noge ispod kolena). Miris je blag, oseti se samo badem a ne i ruža, što mi se sviđa jer miris ruže nikako ne volim.

Bioten hidratantna krema za ruke

Predstavljena u novitetima, ceo mesec je testiram :) Sadrži 100% prirodne sastojke, konkretno ova jogurt i ulje slatkog badema, a ne sadrži parabene, parafin i veštačke boje. Krema je ispunila moja očekivanja, baš ono što tražim od jedne kreme za ruke. Nije masna niti lepljiva, ne ostavlja film na koži, brzo i u potpunosti se upija. Dugotrajno hidrira ruke i nemam potreba da je svaki čas stavljam. Ruke budu stvarno glatke i meke. Miris je blag i prijatan, ne zadržava se dugo.

Labello lip butter malina

Takođe predstavljen u postu o novitetima i testiran ovog meseca. Pakovanje je preslatko ali nezgodno jer se mora vaditi prstima pa nije baš higijenski ali može se koristiti ako se samo prislone usne. Butter je svetlo roze boje a miriše predivno, kao prava malinica i slatkasto kao puding. Dosta je čvrst ali se lako topi pod prstima. Što se sastojaka tiče, ima tu svega- i parafina i prirodnih ulja (ricinus, badem i ši puter). Nega je solidna, nešto bolja nego sve labello mazalice koje ja ne volim, ali daleko lošija od EOS-a. Ne verujem da može oporaviti baš suve i ispucale usne. Moje nisu zahtevne pa mi je odgovarao za svakodnevnu negu. Ostavlja malo sjaja odmah po nanošenju, a ako se pretera sa količinom i mlečno belu boju koja izgleda vrlo ružno na usnama. Iako mazalice za usne brzo trošim, ova će mi potrajati jer se sporo troši a sadrži čak 19 ml (16,7 gr).

Oriflame Blue Sapphire parfem

Ne delim parfeme na zimske i letnje jer one teže mirise ne volim. Ne prijaju mi ruža, vanila i začinski, gurmanski mirisi tako da se uvek odlučujem za lagane cvetno-voćne note. Ovaj parfem je jedan od tih laganih mirisa gde dominiraju ljubičica i zelena jabuka. Vrlo je blag i nije napadan ali postojan je ceo dan. 
Pakovanje je luksuzno, idealan je za poklon. Bočica parfema je lepo dizajnirana, plave boje oblika dragulja, nalik na plavi safir po kome nosi naziv, i upakovana u kutiju u kojoj je položen parfem.





Da li vam se dopadaju moji oktobarski favoriti? Šta ste vi najčešće koristile? Imamo li neke zajedničke favorite?

Нема коментара:

Постави коментар