Странице

петак, 6. јун 2014.

Recept za Cherry Brendy

Ovo će biti post koji nema veze sa kozmetikom. Kako je trenutno sezona višanja, odlučila sam da podelim sa vama jedan recept. Ako volite višnje i likere ovo će vam se sigurno svideti. U pitanju je domaći Cherry Brendy koji mama i ja pravimo svake godine.
Od sastojaka za liker biće vam potrebno:
- 1 kg višanja
- 500 g šećera
- 1 šipka vanile
- 1 ili 2 štapića cimeta
- kora jednog limuna
- 1,5 l rakije lozovače
Na slici se ne nalazi šećer jer sam zaboravila da ga uslikam :)

Priprema:
Višnje operite i očistite od peteljki, koštice ne treba vaditi. Zatim ih stavite u veću flašu sa širokim grlom. Dodajte šećer, vanilu i cimet. Limun dobro operite i koru isecite ( kao kada ljuštite jabuku) i stavite u flašu. Na kraju nalijte rakiju i promućkajte nakon što ste zatvorili flašu.
Ostavite 60 dana na tamnom mestu ( tamnom-da bi liker sačuvao lepu boju, jer kada stoji na suncu postane braonkasto). Može da stoji i duže, ovo je minimum koliko treba ali nemojte ranije otvarati.



Rakiju sam podelila u dve flaše sa širokim grlom od po jedan litar i plovinu višanja stavila u svaku flašu, kao i polovinu šećera. Šipku vanile sam prepolovila i koru limuna takođe. Jedino sam stavila u svaku flašu po jedan štapić cimeta. Sve možete dodavati po želji više ili manje, kako volite :)


Ako vas zanimaju  likeri mogu da pišem i o tome, imam još puno finih recepata :)

Нема коментара:

Постави коментар